S A N N A . D

Ordbajsning...

not fair

Kategori: Allmänt

Nu har jag precis raderat 2999 sms från min telefon. . .
Vet inte varför jag sparat så många men man orkar ju liksom inte
sitta och radera eftersom ... så då rök alla nu !
Hoppas telefonen slutar vara så seeeeg nu då..

Idag har jag hunnit med att tokstäda lite. Bara disken o garderoben kvar,
det värsta med andra ord.. Eller ja.. garderoben..
Nu har det gått över styr så man vill liksom inte ens ta tag i det. men jag SKA.
kanske inte idag bara..

Funderar på vad som ska bli av kvällen. Blir det grillen?

HEJ



Kommentarer

  • Malin Östlund säger:

    Garderoben borde jag med se över, men det är så skitgöra! Drar och tränar istället :P

    2011-01-31 | 15:21:08
    Bloggadress: http://malinos.blogg.se/

Kommentera inlägget här: