S A N N A . D

Ordbajsning...

pärlor åt svin

Kategori: Allmänt

blaj !

Igår var det jobb sen hade jag helt glömt bort att jag lovat Tuss
att vi skulle se hockeyn , så jag blev positivt överraskad när hon
sa att hon hade bokat bord åt oss !

Vandrade ner efter jobbet, avnjöt en mumsig ceasarsallad
och två tokgoda öl ! har dock glömt vad den hette.. Murphys?

Matchen slutade dock inte som vi ville, så när den var slut brummades
det hem fort som tusan !

Meen, jag blev lite rastlös så jag pallrade mig bortöver sallyhill
och tog något glas vin med Lina Anna och Nadja. Sen kan det hända
att det blev utgång..

Somnade halv 8 imorse och idag har jag jobbat 12-17.
Med skavsår från helvetet !
Jag har aldrig haft så ont i fötterna i hela mitt liiiv !! stackars mig.

Så jag har legat i soffan sen jag kom hem. för jag har sovit ungefär två
timmar inatt och jag har vrålont i mina fötter. Jag tror det blir
en tidig kväll ikväll !




F U HEJ

Kommentarer


Kommentera inlägget här: