S A N N A . D

Ordbajsning...

she got a hat and all the hat says is asshole

Kategori: Allmänt

Min lediga dag blev ingen ledig dag..

En sjukling på jobbet så idag har jag jobbat 12-19.
Tiden gick jättefort idag. Kul !
Vi fick även in en SKITSNYGG tisha på jobbet idag.
Eller ja, för att vara Cubus var den skitsnygg, så en
av dom blir min imorgon! Den finns dock inte med på
hemsidan så kan inte visa nu.. visar imorgon.


Efter jobbet skyndade jag hem, lagade lite mat, slängde i en tvätt,
diskade undan disken, åt middag, hängde tvätten o sen fick jag
främmande av Lina Malin och Lina. Trevlans !

Nu vet jag dock inte vad jag ska göra. Jag borde vika tvätten...

Blir inte ledig imorgon heller, det blir en 6dagars den här veckan,
känns mycket bra !



Ja jag har egentligen ingenting att säga idag.


inga skor idag heller..


HEJ

Kommentarer


Kommentera inlägget här: