S A N N A . D

Ordbajsning...

take your glasses of

Kategori: Allmänt


Emelie kom och hämtade mig förut, och Ernst ! Min bästis ♥

Och vet ni vad?
JAG HAR FÅTT MINA SKOR!!!
och jag kunde ha dom
gladchey_87

Hämtade ut skorna, åkte och handlade, jag fick med mig mitt
favoritsköljmedel hem, mums!

Åkte hem till Emelie o busade med Ernst, drack te och
knaprade hårdbrödmackor.
Lina gjorde oss sällskap efter ett tag och när klockan slog
kvällen åkte jag o Lina därifrån. Vi var dock inte trötta så
vi tog oss en sväng mot matforshooden och hälsade på
Emma. Och Robin. Och Klas. Det var dom som var vakna iaf.

Klas var en liten hårboll.. typ !
Surrade, tog en rök, surrade lite till innan vi åkte hem.

Nu borde jag slå igen mina två och ladda inför morgondagen.
Funderar på om jag kanske ska sova på golvet en natt bara..?

Jag tror att min säng är för mjuk.. Att den kan vara EN av anledningarna
till att jag har så ont i ryggen.. Det är inte roligt längre..
Man måste kanske unna sig en massage framöver.. Om ingen
känner sig manad att ge sig på ryggen min såklart?
uppskattat


A förresten, jag såg Megamind imorse också. Somnade sist,
eller rättare sagt jag somnade innan den började sist.
Den var brao.
Och ja, ni som känner mig vet att jag älskar barnfilm, så det
var ju klart att jag tyckte den var bra. Juh.

Godnatt !


Kommentarer


Kommentera inlägget här: