S A N N A . D

Ordbajsning...

i plan to be forgotten when im gone

Kategori: Allmänt







Jag tycker inte om att sova ensam.
inte alls faktiskt..

det är mkt skönare att ligga o surra tills man nästan inte vet vad man säger,
eller att skeda. så länge jag slipper vara "stora sked" !


Nu har jag grinat en skvätt också. Eftersom jag verkar helt disträ..
Tog tag i saken och gick o duschade och inom loppet av ungefär 2min så
hade jag glömt mitt jävla finger och fick schampo i det, blev skitförbannad
men det gjorde inte så ont... NÄ. Men då passar vi väl på att dra ett hårstrå
i såret istället, eller? jävla skit. aj aj aj !

Jag brände även maten jag lagade förut..
Jag skulle vara "duktig" och göra stuvade makaroner och korv.
fastnade lite framför tvn och vips så var korven svart.. på ena sidan. .
och makaronerna spillde jag ut över plattan så det luktade bränt o bla bla bla.
Matlagning kanske inte är min starkaste sida? men övning ger färdighet sägs det.


Men nu ska jag sluta vara bitter, jag är ju faktiskt glad egentligen.

Ser fram emot en lugn o skön helg.
Imorgon ska jag jobba 12-19, sen är det middag med fina flickor från jobbet
hemma hos sandra. Perfekt sätt att spendera en fredagkväll möjligtvis!
Lördag är det också jobb sen tror jag det ser ut att bli myskväll,
och söndag är det ännu en dag med jobb.

Meningen var att Marlene skulle komma och förgylla min helg men det passade
ju inte så bra då jag jobbar hela helgen och kontot är ju inte överfyllt direkt.
men våran helg kommer gumman !

Promenaden ner till jobbet idag var förresten hur skön som helst.
Varmt ute men sådär så det biter lite i kinderna efter ett tag ändå,
bra musik i lurarna och solen rakt i ansiktet. Det är underbart med vinter ibland ♥

Snart är det löning också. Jag längtar ! För så fort pengarna rullar in
på kontot ska min förbannade hårfärg fixas ! Är ruggigt less nu. huua.
Och belysningen på jobbet är ju inte så kul heller.. urk.

Nä nu ska jag sluta ordbajsa.

Tänkte bara visa er att jag har världens sötaste syster !

klicka här


PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här: