S A N N A . D

Ordbajsning...

We don't sleep when the sun goes down We don't waste no precious time All my friends in the loop Makin' up for teenage crime

Kategori: Allmänt

Nu har jag kollat facebook och att döma av nästan Allas uppdateringar
så är det jävligt kallt ute och man behöver inte gå ut idag?

Så jag ligger kvar i sängen än så länge. Lyssnar på musik och funderar
på vad jag ska göra av dagen.

Det är innebandy kl 16. Men det är ju i stort sett Ingen som jag känner
som vill gå på det. Så det kan jag ju glömma direkt ?

Och 18.30 är det hockey. Antar att jag följer med micke men inget bestämt än!?

Kvällen är relativt oplanerad. Det står rött vin i köket som smakar
väldans bra och magnus kanske skulle bli "ledig". Så vi får väl se.


Nu ska jag duscha. Känner mig peppad !

you're a jerk går på repeat

Hejtaa

Kommentarer


Kommentera inlägget här: