S A N N A . D

Ordbajsning...

You know that I'm no good.

Kategori: Allmänt

I måndags brummade jag till Källe för hon äntligen kommit hem!
kockade ihop carbonara och bänkade oss framför de sista avsnitten
av Så Mycket Bättre. Nu har vi tyvärr sett alla avsnitt..
Så nu får vi vänta några veckor innan vi får se om det, för det ska vi!

Blev soffhäng hela kvällen. Magnus joinade också ett tag.

Tisdag, blev en lyxtisdag !

Vi låg i sängen till tolvtiden då Therese ringde o sa att hon skulle komma
med godfrukost. Jag skulle dock kalla det brunch då det inte blev
förrän vid ett någon gång. Meen va mkt grejer hon hade med sig.
Sådär så man inte vet var man ska börja och inte kan välja vad man ska
äta för att man inte kommer orka äta av allt.. som hotellfrukost !

Något som var gaalet gott som jag måste köpa snarast var färsk ananas,
muuummm !

Sen blev det slapp hela dagen.

På kvällen såg jag och mitt trevliga sällskap RED. Det var ju en film som
jag kan rekommendera. Rolig film med pang pang. Bruce Willis, John Malkovich
och Morgan Freeman. Bra skit.

Imorse blev det en sväng till stan och jag blev bilvakt. Sen en sväng till birsta
och bilvakt åt ännu en bil. Så idag har jag haft två bilar. Värt..

Åkte upp till pappa så han kunde få kolla på magnus bil om det var något
som gick att fixa. Men icke. Lunchade iaf där uppe med pappa o lasse.
Kunde inte åka på ett tag heller för jag var inparkerad... huh..
passade på att visa pappa spotify och sådär. Han vägrar dock fortfarande fb..

Sen har jag vart o handlat och lagat middag. Och inte så mkt annat faktiskt.
Sitter o kollar runt på jobb. Om man kanske hittar något som man kan komma
på att man faktiskt verkligen vill göra.
Jag är galet avundsjuk på er som vet precis vad ni vill göra, bli eller plugga till.
Jag har ingen aning ! Jag tänkte nog strunta i det där med att bli stor... eller?

Kvällen är ännu oskriven men nu ska jag brumma ner till stan fram o tillbaka.

Puss&sånt !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: