S A N N A . D

Ordbajsning...

någon sa...

Kategori: Allmänt

att jag skulle uppdatera.. så jag gör väl det då!

I helgen var jag, som ni som läser bloggen vet, i Ånge.
Jag hade en av de skönaste helgerna på länge. Av någon anledning..
Kom fram sent på fredag så då blev det bara sova. Annelill hade bäddat
och gjort så fint åt mig hemma. Som att komma på hotell!

Lördag blev det upp i ottan. Hämtade grejer och bilar o stolar och stöka
på för att köra ut lite saker till campingen och sen tillbaka in till ånge för
att inta Träslaget. Som åskådare såklart.

Knatade ner till ishallen och hittade en perfect spot och slog till på en
champagnefrukost där vid 9.30. Sen dök allt folk upp och vi hade en skön
dag i solen. På eftermiddagen drogs det vidare till vojen och ännu mer
solmys och öl och folk osv. Hur skönt som helst !

Sen skulle jag hem o duscha och göra mig klar, meeen, det blev visst
en liten powernap. Skulle man kunna säga...

Vaknade iaf när annelill kom hem och slängde ett täcke över mig, så då var
det bara att kliva upp och "göra sig klar" som man är så duktig på när man
druckit alkohol Hela dagen i Solen och är nyvaken. Tjena. Men men...

Träffade lillebror och tog en liten promenad sen blev jag upphämtad och åkte
ut till campingen där det blev grillning, kubb, musik och härj till tusen.
Hur kul som helst ! Och om någon undrar, så är det SEMÖÖER i majssås!

Tallbacken blev det på kvällen, hade kul. Ja..
Efterfesten var ju kul. Kollade på Jurassic Park och somnade.. skulle jag väl
kunna summera den med.

Söndagen var bara skön. Altanhäng osv. Skönt!

Åkte hem och tog det lugna gatan på söndagkväll. Vilket jag behövde.
Jag såg även ut som en kräfta efter att ha varit ute hela dagen i lördags, men
nu är jag bara bruuuun. Tur är väl det..

Måndag var det jobb. Trött tjej. Men det gick ju bra !
Efter jobbet åkte jag hem till LK. Vi satt i solen och mådde gott och efter ett
tag kom Malin och gjorde oss sällskap.
Man blir törstig i fint väder.. så vi tog oss ett glas rött och tog och grillade och
hade en trevlig kväll. Slutade med att jag och Lina badade badkar och drack rött
och åt popcorn. Bra combo.

Igår var det jobb och sen myskväll hos lina med lite olika filmer. Kunde inte riktigt
bestämma oss så det blev en snutt av bla precious och sunes sommar m.m.

Idag var det altanhäng i stekheta solen ett par timmar innan vi gjorde oss klara
och tog oss till stan för en liten lunch innan jobbet.
Jobbat 14-19 sen samlades cubustjejerna för möte hos sandra.
Ett möte som även innehöll information och sånt ett möte ska innehålla,
men även mat, vin, dessert och massa surr. Myspys helt enkelt!

Och Ja Mimmi, du ska få en egen rad. GRATTIS PÅ 18års DAGEN OCH TILL KÖRKORT!
duktig tjej.

Nu ska jag plocka ihop allt här hemma, suck. Sen sooova. Gott.
För imorgon är det jobb 12-19 sen ska jag hem och tvätta kläder och packa,
för på fredag är det jobb 12-17 sen bär det av till Linköping och där stannar jag
ända till den 19e. SEMESTER. Det är jag fan värd.
Min första betalda semester ever för den delen.

























lika tråkiga bilder som vanligt, men det är ju något iaf. Det finns ju roligare,
men dom håller vi för oss själva..

Nu är det sommar !


PUSS !

Kommentarer

  • Mimmi säger:

    Åååh tack <3

    2011-06-09 | 00:33:39
  • malin östlund säger:

    Det kommer att bli den bästa semestern i ditt liv :-D

    2011-06-09 | 11:51:32
    Bloggadress: http://malinos.blogg.se/

Kommentera inlägget här: