S A N N A . D

Ordbajsning...

bubbelgum

Kategori: Allmänt

jaha.. Jävla Dylanjävel kan jag väl börja med att säga..
Nu måste jag ju åka på P&L också.. hur ska jag lösa det då?

Lördag iallfall..
Började med jobb, sen åkte jag direkt på 40/3 årskalas. Inte alls så dumt!
Mycket folk, massor av mat och gotta och "fika" som moster bjöd på. mm!

Sen blev det föris och utgång på stads med LK och Annelill. Jag o LK lyckades
låsa ut oss ett tag också, men det löste sig. Mötte Jonas som hängde med oss
inne på stads och där var det fullt ös på Rebecca & Fiona. Grym kväll !
Vid 2tiden blev det Allstar sen gick Annelill och åt och Jag LK Jonas o Hampus
gick hem o drack en öl och somnade ungefär..

Söndag. Jobb! Trodde jag skulle dö ett tag när jag vaknade men det gick snabbt
över och när jag kom ut i det fina vädret var det helt borta.
Bra dag på jobbet och kvällen spenderades bara hemma. Lugnt och skönt.

Igår gjorde jag inte många knop på dagen. Skjutsade ut moster m. fam till
Midlanda för att dom skulle åka till GC dom asen ;)
Så nu är jag hus- och bilvakt i en vecka ! Började med att åka o hämta linis
och hälsa på Annelill. Jag Älskar Att Köra Bil. Japp.

Idag blev det jobb sen en liten smink & klädprovningskväll på jobbet med
Tuss och Sandra. Roliigt !

Ikväll har jag tagit en långdusch, krypit ner i myskläderna och fikat lite
kvällsfika framför tvn. Myspys

Nu blir det väl natten så ska jag försöka komma upp i tid imorgon.


SLUTA BLÅS!

Häeå!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: