S A N N A . D

Ordbajsning...

i always forget to forget about you

Kategori: Allmänt

I måndags var det jooobb. Efter jobbet åkte jag till granlo
och spenderade kvällen med Emil, Andersson och AIK. Skulle man kunna säga!
Avrundande kvällen med lite Adam o Eva innan jag slocknade..

I tisdags kom pappa och hämtade mig sen åkte jag till Moster.
Vi åt lunch och fikade semla. Plitade ihop ett cv och grejade på.
Hade en braa dag !

Åkte hem, tvättade lite och sen kom LK hit. Jag tog även äntligen tag i att
städa garderoben !! Äntligen!

När klockan blev natten kröp vi ner o slog på en skräckis, men mina ögonlock
blev för tunga och Lina var också trött så vi slog av.

Idag har jag jobbat och hade tänkt att vara vaken lääänge o greja på ikväll,
men jag ska jobba imorgon med så det blir inte så, och Glad är jag för det !

Jag har massor att stå i framöver, och allt är kul. Känns BRA!


PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: