S A N N A . D

Ordbajsning...

viewer discretion is advised

Kategori: Allmänt

BITTERT INLÄGG

Ja det började ju jävligt bra.

Igår var jag sjukt peppad över massa saker. Först och främst de extra nio timmarna
jag skulle ha jobbat idag. Men icke. Imorse klockan 06:04 slog ögonen upp och jag mådde
galet illa. Och kräkas är det absolut värsta jag vet. Så jag tänkte att det går nog över.
Gick dock och hämtade en hink för säkerhetsskull. . .
Tillslut kunde jag inte hålla emot längre och min morgon bestod av att kaskadspy.
Så nu vet ni det!

Så det blev inga nio timmar idag. Det blir inga timmar imorgon.. HATART!
Jag verkar inte få ihop nå folk tills på måndag och jag hoppas verkligen att
jag är helt återställd imorgon. För då åker jag hemåt till mamma.

Min pappa är fö bäst. Han kom hit med en liten cola, blåbärssoppa och nyponsoppa
till mig idag. colan tog ca 10h att få ner och blåbärssoppan har jag sippat lite på.

Skitdag. Legat i sängen o soffan hela dagen så jag har så otroligt ont i ryggen.
Och sovit mer eller mindre hela dagen också så nu är jag pigg? och rastlös...

Har hört att det snöat/snöar?  Kanske lika bra att jag bara varit inne idag då!

Jag har ju även just sett Stepbrothers, bara häromdagen, så den kände jag inte
för att se igen.. trots att den är kung.
och så vidare värst mkt annat var det inte på tv. Så det fick bli Surfs Up.
Jag vill utomlands...

såhär på kvällskvisten har jag kollat på "The 90's - Ett försvarstal"
Med Henrik Schyffert. Vilken karl. Vilken hunk. hahah helt sjukt !
Den var iaf oväntad men jag tyckte hela föreställningen var helt ok.

Nu då? Har en film som ligger o skräpar som jag skulle kunna se, men jag känner inte
för den.. tråkigt..

Håll en tumme för fint väder i helgen.





Är jag frisk imorgon lovar jag att jag ska skriva ett happyfaceinlägg!
För jag menar.. hur glad kan man vara när man har "magsjuka"?

HEJDÅ

Kommentarer


Kommentera inlägget här: