S A N N A . D

Ordbajsning...

Help, I'm alive My heart keeps beating like a hammer

Kategori: Allmänt

Min lediga dag och solen har varit stekande varm hela dagen, var är felet?
det brukar ju aldrig hända..

Vaknade tidigt imorse. Telefonen ringde 08:50, sen fick jag tre samtal på
10minuter. Det var liksom inte meningen att jag skulle sova ut idag.

Såå jag masade mig upp, gjorde mig klar, vandrade ner till skönsberg
för att surra lite med min farbror på Janssons.
Efter det gick jag o handlade på willys sen gick jag hem och hämtade en filt,
en bok, kokosoljan, vatten och packade ner jordgubbar och ananas.
Hej Solen! ♥

Men innan jag hann göra mer ringde Emil så jag promenerade ner på stan
och låg vid ån ett par timmar med honom och Sofien.
Vi blev lite hungriga och jag blev bjuden på lunch av Emil, vilken kille !
Sen vandrade vi upp till busbacken och låg där och stekte i solen med
folköl, bra musik, jordgubbar ananas och cigg. Aaah, ibland är livet gött.


uuusch haha

När klockan slog ganska sen eftermiddag gick vi åt varsinna håll.
Jag kom hem och lyckades somna två timmar på soffan.. kul? njäe..

Nu är jag lite rastlös men jag har inte orken att ta mig för något..
Jag är ju ledig imorgon med, men då ska det tydligen bli sämre väder,
men man kan ju hoppas att dom hade lika fel om det som dom hade om
Ånges väder idag...

Nu ska jag iaf hoppa in i duschen!

PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: