S A N N A . D

Ordbajsning...

I'm tired of trying Your teasing ain't enough

Kategori: Allmänt

Adele ♥


Igår tog jag sovmorgon igen. Skön t.

Lina lämnade mig vid 12tiden och då tog jag tag i tvätten.
6 maskiner, dutti tjeej! En maskin med skor.. Och ÅH va bra det blev!

Medan jag väntade på maskinerna tog jag tag i disken och gjorde lite
andra sånadär duktighetssaker..

Halv fyra kom Moster med fullpackad bil med förväntasfulla kusiner,
Himlabadet nästa!

Jag hade hur kul som helst, massa bus och lek och åk. Man blir som barn igen!
Men lite slut i skallen blir man allt..

Men solen sken ju på kvällen när jag kom hem och jag ville inte bara sitta hemma..
Tog en sväng förbi Magnus o Frazze, sen åkte jag till Thomas och blev bjuden på vin.
Mumm!

Jag Thomas Therese Malin Olle och Lina tog oss en svängom och jag kom hem
alldeles för sent.. men hem kom jag. Kul kväll!

Idag har jag jobbat, vi har fått in massa nya roliga sommarkläder. Vill Ha !

Direkt efter jobbet knatade jag upp till Thomas där jag har spenderat kvällen.
Vi har kollat Family Guy, Big Brother, MittNytt (haha) och suttit och nördat.

Kollat på roliga klipp , åh dää. Trevlig kväll.

Kl 23 ungefääär kommer Thomas på att han vill gå på allstar , så han sväljer
ca 7glas vin på 30min. Heja Thomas!
Sen promenerade vi ner till stan. Ingen sommarvärme direkt.. MEN!
Allstar har öppnat sin uteservering ♥ Om jag blev sugen på att stanna? näääee...
JO! Men icke.. Jag fortsatte gå hemåt och tur var väl det kanske.

Nu har jag fikat och ska ta och lägga mig så jag är piggelin på jobbet imorgon.

PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: