S A N N A . D

Ordbajsning...

jag hoppas att ditt vin blir till vatten!

Kategori: Allmänt

Skickade med min jobbskjorta med pappa igår, så han kunde tvätta
den åt mig då det inte fanns någon tvättid här hemma. Självklart gick inte
fläckarna bort, min vanliga otur. Och som om inte det vore nog så sölade jag
såklart tandkräm på den imorse innan jobbet också. Heja Sanna !

Jobb 11-16 på innergården. Kul dag !
Efter jobbet gick jag förbi cubus sen mötte jag mimmi. Tog oss en tur på
stan och kikade lite innan jag promenerade hemåt.

Väl hemma tog jag tag i disken. Mycket disk var det. Ingen disk är det kvar.

Efter det var det ju meningen att jag skulle gå ner på stan igen och ta en solning,
var ju huuundra år sedan!
men kul väder det blev. Alla som har facebook, ALLA, skrev verkligen om åskan.. huh.
Tände massa ljus och fikade lite medan jag väntade istället.

Meen, efter någon timme blev det uppehåll och jag gick ner ändå och mötte upp
mimmi på två bleka och vi tog oss en solning. Skönt !
Promenaden hem var dock inte lika skön. Man blev tröttis av "solen".

Eftersom jag valde att promenera och sola istället för att se BB ligger jag
nu och väntar på reprisen som börjar alldelesstrax.

Imorgon vankas jobb på cubus 12-19, med chefer på besök, kul!
och efter det blir det Våningen med In:gallerian. Blir en bra kväll.

PUSS

hälsa till satan vi hörs!
timbuktu - resten av ditt liv

Kommentarer

  • Malin Östlund säger:

    Jo tack, nog märkte jag att det åskade uppöver! Facebook is the shit!

    2011-06-01 | 01:00:54
    Bloggadress: http://malinos.blogg.se/

Kommentera inlägget här: