S A N N A . D

Ordbajsning...

nevermind

Kategori: Allmänt

Det blev ingen dammsugning igår.. däremot kom lina förbi och
vi tog oss ut och åkte en sväng, det var inte igår !

Jag klev av hos Lina när hon skulle hem och promenerade därifrån.
Tog dock lite omvägar då jag kände att jag behövde en långis.
Och jag kan berätta att nu vet jag varför man alltid tog bussen upp
till Skvadern när man gick där.. hua!


Sen blev det hem o pilla lite på datorn innan det blev film o sova.

Idag försökte jag kliva upp med tuppen, men eftersom jag aldrig,
och då menar jag ALDRIG kan lägga mig och sova i tid så gick det inte..
Halv nio vaknade jag, låg o drog mig lääänge.
Att ligga i sängen och lyssna på musik på morgonen är SÅ skönt.
Vädret sög ju dessutom..


Vid 10tiden gick jag och Magnus till Citygross och handlade inför middagen
som blir av imorgon. Kommer bli toppen det där!
Gick hem till Magnus och städade lite där. Skulle kanske ha städat lite här
hemma istället.. men det känns som jag inte gör annat.. Jag verkar duktig
på det där med att stöka till?
Sparkade förresten av mig 3 tår hos Magnus förut på vardagsrumsbordet.
TRE, inte EN..
Jo det är säkert. Dom gick av. Det kändes så iallafall..

Nu ska jag ta mig en dusch, diska och sen röra mig ner mot stan.
Jobbar på Innergården 1891 ikväll 15-22. Kom o heja vettja!


"dömihövverö!" haha.


PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: