S A N N A . D

Ordbajsning...

om jag låtsas att jag bryr mig..

Kategori: Allmänt

Jag kan berätta att jag såg inte finalen i söndags.
Jag somnade så fort den började och vaknade lagom tills alla var
less och irriterade över matchen och att Sverige förlorade, så det gjorde ju inget..
Det som var konstigt var väl att jag däckade av totalt i drygt två timmar?

Igår jobbade jag 8-16, var lite hängig hela dagen men inget märkvärdigt,
tänkte att jag mest var trött efter helgen. Gick hem den vanliga vägen efter jobbet
och vart Helt Slut. Jag går den vändan 2ggr om dagen och brukar aldrig bli trött,
men igår blev jag som sagt Helt Slut.. Kom hem, petade i mig lite mat och sen somnade
jag på soffan i 2½ timme. Trött tjej?
Hade ont i hela kroppen när jag vaknade och kände mig verkligen sjuk. Uffa!
Gick upp på konsum och köpte treo, ett äpple och en ramlösa och gick till Frazze
och kollade på en film och tog det lugnt.
Blev rätt sent ändå då LK kom och sov med mig, blir ju att man surrar lääänge.
Men vad gör väl det? Idag har jag haft lite mer energi och idag när jag kom hem
var jag fylld av energi!
Jag har tokstädat ! dammtorkat ALLT, dammsugit, skurat, städat garderoben,
som f ö är det absolut värsta. Uscha.

Nu väntar jag på att golven ska torka sen ska jag ta en långdusch och greja på
och ikväll ska jag bara sätta mig i soffan och äta mina jordgubbar och njuta av
min nystädade lägenhet, aaah.

Smider även lite planer över lägenheten. Massor jag vill göra!

Nä, en prommis i solen kanske?

PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: