S A N N A . D

Ordbajsning...

valborg, söndag, måndag, tisdag...

Kategori: Allmänt

trött tjej!

känns som det är standard nu?
Fast idag är det mest benhinnorna som jävlas.

Mitt valborgsfirande var iaf jättebra! Jag jobbade till 16 sen åkte jag
direkt ut till Malin & PO. Satt i solen o myste, eldade, lekte med alla ungar,
grillade & åt god mat, drack gott, umgicks och på kvällen kom bla singstar fram.
En riktigt trevlig kväll! tror vi var 11 "vuxna" och 4 barn :)

Söndag var det jobbdags. gick faktiskt bra. Jag och Vickan hade det allmänt lugnt.
Efter jobbet var jag otroligt trött och ville bara lägga mig på soffan och må gott
resten av kvällen, men icke. Jag Lina Erik Jonas o Frazze var det som fick plats
i min soffa i söndags. Blev en lång kväll för en trött Sanna!

Jag och Lina tog oss iaf en sovmorgon för igår var jag äntligen ledig!
Vi vaknade vid elva och blev bjudna på pannkakslunch hos Malin, så vi vandrade dit
och fick så fina och goda pannkakor så ;)

Sen blev det en kopp kaffe hos pappa, åkte och handlade lite, dammsög hela lägenheten
och dammtorkade och gjorde hyfsat snyggt, diskade, sen tog jag med mig datorn och
kollade på ett avsnitt av Family guy i badet. SKÖNT.

Lagade mat och sen soffan hela kvällen. Kollade på film
med sällskap fast utan sällskap, det funkade :)
Såg iaf Snatch. Igen. I love it!

Det blev en sen kväll och idag slog jag världsrekord i att försova mig. SOPA skulle
jag vilja säga. Men jag var vaken ett par timmar på morgonen, sen somnade jag visst
om och vaknade alldeles för sent... Tur jag har min pappa ! ♥
Han fick rädda mig och jag hann tillochmed äta lunch innan jag började..

Nu ligger jag här efter en promenad hem i skitvädret och funderar på vad jag
ska göra av kvällen. Egentligen är jag sådär sjukt myssugen och vill bara ligga i
soffan och kramas o se på tv, meeen, jag är samtidigt sugen på att gå ut och
köra skiten ur mig. Måste få bort träningsvärken i arslet...

Vi får se!

Imorgon är jag ledig och då är det Himlabadet som gäller med moster och
mina tre småkusiner. Kommer bli awesome! Ska leka järnet!

PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: