S A N N A . D

Ordbajsning...

Blir det någonsin som man tänk sig?

Kategori: Allmänt

Den här dagen började inte som jag ville..
Jag hade ställt klockan på sex, och jag var vaken då, i säkert 30min...
sen somnade jag om. såklart. Vaknade när Magnus ringde strax före 8
och mitt morgonhumör är väl inte det bästa.. än sämre när jag försover mig.
det blev varken tvätt eller promenad,
istället har jag plockat undan här hemma och städat lite. Tagit en dusch
och gjort mig klar för jobb.. Så om en liten stund ska jag dra mit mot jobbet
för möte 10-12 sen jobb 12-19. Så får jag väl göra allt jag skulle göra imorse ikväll istället.

Utom tvätten då, den får nog vänta verkar det som..

Jag fick förresten en bula i pannan igår. Tänker inte säga hur, men jag
måste ju slå rekord i att ha otur snart.. I vilket fall så är den kvar
idag.. Den syns inte, men den känns!

Och jag har ytterst lite träningsvärk.. Hade hoppats på mer, så ikväll blire
till att köra max :)


Snart är det fredag!

PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: