S A N N A . D

Ordbajsning...

Isaid Brrr

Kategori: Allmänt

it's cold in here! haha, längesen man såg den filmen..

Igår var det jobb 16-22 som stog på schemat.
Innan jag började slängde jag ihop en spenatsoppa som var kanske hur
god som helst ! Har inte ätit det sen dagis men då var det lite av favoriträtten
så man var ju tvungen att prova. Och det var lika gott nu. Med kokt ägg till. Mums!

På jobbet var det mer eller mindre kaos. Igen. Som vanligt skulle man nästan
kunna säga men det är också fel.. Kom hem en timme senare än beräknat iaf
och gick och la mig bums. Trött tjej!

Idag har jag haft pappa hit på lunch eftersom det blev så mkt soppa..heh.
Sen åkte jag o hämtade lina och umgicks med henne ett tag och sen hem för
att göra mat igen. Biffar. Svingoda.. typ..

Öppnade fönstret eftersom när man bor i en etta så sätter sig matlukten annars,
då var klockan halv tre... sen gick jag o jobbade, till halv tio och när jag kom hem
hade jag ju såklart glömt att stänga så här är det kallt ! vill jag lova..

Men nu kommer Lina o hämtar mig så blir jag kanske lite varm!

PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: