S A N N A . D

Ordbajsning...

it's friday

Kategori: Allmänt

Men det är inte sköna fredag idag som alla andra fredagar..
Eller jo.. fast på ett annat sätt!

Började dagen med att gå två varv runt sidsjön i strålande sol och lite kyla,
helt underbart väder ! Sen hem för lite frukost och vidare till jobbet.
(svårt att ha närmare till jobbet än vad jag har..)
Jobb 12-20, skön dag/kväll på jobbet över lag.

Efter jobbet hade jag tänkt mig fredagsmys och tv-tittning men så blev
visst inte fallet. Inte alls..

Blåste ut till Niklas för ett jävla mördarpass. Jävla ben..
Han på statoil i bredsand skrattade lagomt åt min gångstil när jag
vinglade in och köpte mitt "kvällfika". Haha. Fy fan.

Får se om jag tar mig upp ur sängen imorn!

Imorgon väntar jobb 7-16 på innergården, sen tror jag att jag ska åka
och gratta min farmor i efterskott och min pappa i förskott.. Om det inte blir
Eldkvarn eller nåt liknande..

Btw, är det någon som vet om Kodjo acolor (?) var på seven sins ikväll och
hade nåt slags uppträdande?

och YES ! André är ute ur idol!

Med det säger jag godnatt klockan 22:40 såhär på en fredag.. huh!

PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: