S A N N A . D

Ordbajsning...

another weekend

Kategori: Allmänt

Jag har varken ork eller lust att uppdatera på veckorna tydligen?

Så här kommer ännu ett inlägg om helgen som varit.

I fredags jobbade jag till 17, brummade direkt ner på stan och hejade på min
pappas kusin Andreas som var med Galagoweargänget på t-shirtstore.
Det var verkligen inte igår! Surrade lite med honom sen mötte jag upp Hanna,
min fina fina Hanna. Kände inte ens igen henne, hottie!
Vi tog en fika och snackade lite skit. Så himla skönt o komma ikapp lite och
bara få vara när man ses så sällan. Men självklart så hann vi bara ses typ en timme.

Galagowear hade fest på memento som säkert hade varit kul att vara på, men så
blev det inte.

Jag drog mig mot Leringen där jag o Robban käkade middag, kollade på idol och
hade det gött. Robban hade gjort grym pannacotta och jag drack irish. mums.

Lördag åkte jag mot Ånge när jag vaknade. Fix o trix i Annelill o Mickes hus. Hann med
väldigt mkt faktiskt. Även fast jag stog i skrubbade badrummet i säkert en timme. Minst..

När jag kände att jag gjort nog ifrån mig i huset drog jag mig upp mot Ånge och hem till
Magnus. Tog någon öl, fixade mig och sen fick jag ett fint sms av min käre bror" David,
så jag o Magnus gick och hängde med honom ett tag innan vi drog oss fram på mittis.
Lyckades även se Sean banan. Kul kille.. eller?
Han körde de två låtar han har. That was it.

Men alltid kul att träffa folk


Började söndagen med att fundera över vad klockan egentligen var. Klockan på mobilen
hade ju iaf ställt om sig själv så tur att man inte var på den o fippla på natten.
Låg och drog i sängen nån timme innan jag mötte upp David och vi åkte o köpte mat sen
placerade vi oss i soffan och kollade på film hela dagen ungefär. The last exorcism och
Paranormal activity 3 bland andra. Så jag var skapligt rädd när jag satte mig i bilen och
åkte mot Leringen på kvällen när det hunnit bli kolsvart ute. Japp jag är en fjant.
Men att åka ca 2 mil skogsväg i dimma o kolsvart mörker när man just sett två skräckisar
är faktiskt inte kul.. huh..

Trodde syrran skulle vara hemma idag så jag kunde gratta henne men så var inte fallet,
så jag sov hos mamma igår tills idag ändå men åkte till stan när jag vaknat. Och nu sitter
jag här. Och är rastlös. Redan..

Och förresten, jag ser redan fram emot fredag! Då blåser jag till Ånge igen.
Även Therese o Thomas ska upp. Love it !

bjuppar på lite bilder.











PUSS!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: