S A N N A . D

Ordbajsning...

Jane Doe

Kategori: Allmänt

Vad fan gör Linnie i idol?

I onsdags var jag ut och härjade med Cubustejerna. eller ja, vi åt mat på O'learys
och hade trevligt sen gick jag och Therese, som är hemma från Växjö, vidare till Jack's.



Blev en rätt tidig kväll, men väldigt trevlig!

Torsdag, ledig! Inte så pigg till att börja med men jag följde med Lina o hälsade på
Anna i nya fina lägenheten. Sen brummade vi till Birsta och köpte hårfärg och åkte
hem till mig o färgade håret på Lina. Är lite lite sugen jag med.. hmm..

När Lina sen skulle jobba några timmar på kvällen så vart jag bjuden på middag i Stöde
av min lillebror. Jag, Pappa o Inger. Trevligt! Och gott! Sen blev det kaffe hos farmor och så
innan jag åkte hemåt och tog en svängom med Källe som det var hundra år sedan man såg!

När Lina slutat åkte vi till Emma o drack lite kaffe och skrattade gott åt en olycka, eller hah,
massa tok bara! Växelspakar och katter..
Sen åkte jag o Lina hem till mig och kollade på en chickflick och somnade. Mys!

Idag blev det en rätt tidig morgon, mysfrukost i soffan till slutet av filmen som Lina missade
inatt och sen blev det en sväng till Polisen, Classe och sen birsta. Kom hem med högtalare och
en sladd till tvn. Nu fattas bara trådlöst tangentbord så är jag helnöjd!



Nu har jag sovit ett par timmar. Slår ju aldrig fel att telefonen går varm när man ska sova,
den som alltid är tyst annars tycker jag. Men jag är redo att jobba natt!

22-06 med E-L, blir kul ! Har inte jobbat med den nya telefonin heller som vi bytte till
igår så det ska väl bli lite spännande..

Jobbar natt hela helgen så det blir en lugn och skön helg, vilket jag behöver.

Vi har haft lite annat roligt för oss idag också..







Det går bra nu, peppar peppar
PUSS!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: