S A N N A . D

Ordbajsning...

Let's have a toast for the douchebags, Let's have a toast for the assholes, Let's have a toast for the scumbags, Every one of them that I know Let's have a toast to the jerkoffs That'll never take work off Baby I got a plan Run away fast as you can

Kategori: Allmänt

Vilken helg !

I fredagsmorse klockan 06 gick jag av nattpasset, tog en halvtimma i massagestolen
innan jag gick hem och sov några timmar.

Tog 16.35 tåget till Torpshammar där mamma plockade upp mig och vi åkte upp till henne
där Matilda redan var hemma. Det blev fredagsmys med Tacos, rödvin, tända ljus, blocketgenomgång,
kaffe karlsson och tv. Hur skönt som helst. (om man räknar bort allergin o katterna såklart..)

Lördagmorgon klockan 06:42 satt vi i bilen och började vår resa neråt i landet, närmare
bestämt stockholmshållet. Nu skulle vi leta bil till mig !
Men jag kan då säga att jag aldrig tänker lita på en GPS igen iaf.
Åtminstone inte i en mobil. Inte mammas mobil... Karta och sunt förnuft funkar nog bättre..

Men vi kom fram, först till Katrineholm - Lurad! Blev så fruktansvärt less vilket bara blev
ett litet litet tag då vi drog oss norrut mot Stockholm och Huddinge för att titta på nästa, och där
blev den även min , min lilla pärla! En finfin silver/grå audi a3!  Bild kommer..

Det blev en lång dag och istället för att åka hem så blev det att jag åkte till Ånge, landade
strax efter 23, så det vart många timmar i bilen. Måste ju firas med öl! eller?

Så blev det. Gick upp till Tobbe där han o David o Steve satt och spelade tvspel o drack öl,
blev där ett tag först sen vidare mot marcus sen vidare till sofia (?) sen vidare till david osv.
Trevlig kväll! haha

Blev sent, då jag även kom hem så sent och det blev en tidig morgon imorse, haha!
Jag och Annelill var hungriga vid 11tiden idag, meeen knuten öppnade inte förrän 12 visade
det sig så vi fick lösa det på bästa sätt! Cola o chips! Klockan tolv (prick skulle jag tro)
blev det mat! David gjorde oss sällskap och sen gick han o jag hem till honom och kollade på film
vilket resten av dagen i princip bestod av innan jag tog min nya fina pärla och rullade mot stan.

Svängde in till farmor och sa hej och berättade att jag kan komma o hälsa på oftare nu när
jag hade köpt bil, så hon blev väldigt glad!

Mötte upp brorsan i stan och vi tog och åt en sen middag tillsammans hemma i soffan och
kollade på HIMYM. Skönt! Nu ska jag ta och natta för imorgonbitti ringer klockan 0400. Fy!
Men då har jag slutat när dom flesta har lunch.. höhö!

Imorgon ska det nog inhandlas en bilstereo (som inte innehåller micro)

Haha, Älskar skrattanfallet jag och Annelill fick idag när vi skulle hämta min bil vid Tobbe,
när david krafsade efter handtaget på insidan bak! Vilket iofs kanske bara var en liten faktor
i själva skrattanfallet men sjuukt va jag skrattat idag !
Och sett sjuka filmer med david. Ojojoj..

Nä . Natta var det!

PUSS

Kommentarer

  • Annelill säger:

    Bör kanske nämnas att din bil endast har 2 dörrar.. :D haha, ja, jag kommer ha rejäl träningsvärk i magmusklerna imorgon!

    2011-10-09 | 22:57:54

Kommentera inlägget här: