S A N N A . D

Ordbajsning...

nån med förstånd

Kategori: Allmänt

Nu är jag lite less.

Den har dagen har gått åt till absolut ingenting. En handling på ica Maxi
i typ en timme.. det var väl det. Sen bara hängt i soffan. Kännt mig hängig
och somnade ett tag förut (vilket resulterar i att jag är vaken nu, inte trött)
men jag antar att det är helgen som sagt sitt, klev ju av jobbet halv sju imorse..

SÅ tråkigt att vara ledig när ingen annan är det. .

Sitter o funderar och har massor av tankar, den största just nu är att
jag skulle behöva någon som bor här med mig ett par veckor, det skulle
vara jätteskönt. Av massor av anledningar. Men ett par veckor bara,
skulle vara awesome!

Imorgon (tisdag) står träning x2 på schemat vilket känns skönt. Tänker kliva upp
tidigt och ta en långprommis i mörkret och kylan. Underbart.
När jag gick hem från jobbet imorse var det kallt, och mörkt, och luktade
vintermorgon ute. Om man kan säga så. När hela området är tyst och stilla.
Underbart! Synd att jag har så kort väg att gå hem. Haha. Nästan ironiskt...

Är ledig hela dagen så även en tvätt av bilen står på schemat. Får väl se hur
det går men Pärlan är ruggigt smutsig så det blir nog en rejäl tvätt !

Fick sms idag om att mina linser kommit också, men som jag kände på mig
så var det bara första pitstop och dom hade nite skickats vidare, så det dröjer
väl en eller två veckor till.. suck. Fast det är väl UP som är mest ledsen, hahah!

Nä om man skulle ta och sova. Och nu vill jag ha tips, åsikter o förslag här vad
jag ska göra med mitt hår. För det verkar aldrig bli som jag vill ha det. Och nu är jag
sugen på både en ny färg och ha långt hår. Och det senare är rätt omöjligt just nu...
Så då kanske det ska bli kortare då? Hjäälp!
Blondin? Brunett? Redhead?

NattNatt PUSS


PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: