S A N N A . D

Ordbajsning...

Shake it out.

Kategori: Allmänt

Fredagen spenderade jag i Stöde. Hos pappa. Vi drack bubbel och rödvin,
åt god mat, kollade på idol och rökte pipa. Fredagsmys!

Klev upp tidigt i lördags och for till farmor och drack kaffe och surrade lite,
sen åkte vi hem och "tvättade" min bil så han blev blank o fin. Jabba!
Valde tillslut att åka till Sundsvall istället för Ånge och det blev utgång.
Helt ok utgång. Med Ångebor. Inget sagt inget glömt..

Söndagen spenderade jag med David o Chrille. Först massa slöande hemma
hos mig sen drog vi oss mot stan för att äta lite mat innan vi åkte till Ånge.

Kollade på film och mådde gott hela kvällen !

Måndag, gick och åt lunch med mamma på knuten. Sen följde jag med Annelill
till huset och målade lite fönster och stökade på. Efter det blev det ett par
visningar av hennes lägenhet, middag och vi avslutade kvällen med att dricka
några öl och snacka lite skit i hennes lägenhet för förmodligen sista gången innan
hon säljer den. Toppendag!

Idag har jag vart upp på samtrans en sväng, hämtade upp Annelill, åkte på konsum
och lastade bilen full med banankartonger. Jag är avis på att hon ska bo i hus, inte
att hon flyttar! Fyy vilket skitgöra. Åkte till huset igen och fortsatte måla.

Hemåt mot Sundsvall på eftermiddagen, åkte direkt till Birsta och inhandlade
mitt trådlösa tangentbord+mus, så här sitter jag och surfar med tvn som skärm
och är nöjd.. Handlade även lite saker till lägenheten så nu känns det mer.. hemma.
Imorgon ska jag åka o köpa blommor också - Finally !

Kvällskvisten har jag spenderat med Magnus. Vi har lagat mat och kollat på film.
Och ätit maten såklart..

Imorgon ser det ut att bli träning sen jobbar jag 16-22.

Jobbar bara tre dagar den här veckan sen blåser jag upp mot Ångeland igen i några
dagar, kvalitetstid!

PUSS

Kommentarer

  • kusin vitamin säger:

    jahaja! :D jag köpte t-shirten på gina tricot och hoodtröjan på stadium (på kill avdelningen) :)

    jag kan också tipsa om skit snygga skor på stadium, ett par vita björnborg skor (fanns äveb i svart)! jag skulle egentligen köpa dem men jag hade för stora fötter! / kramis!:)

    2011-10-31 | 10:59:34
    Bloggadress: http://vannerforevigt.blogg.se/

Kommentera inlägget här: