S A N N A . D

Ordbajsning...

bildbomb

Kategori: Allmänt

fast inte lika stor som en bomb.. en kinapuff snarare..


jag är en tönt som inte tar i rå kyckling med bara händerna..


men resultatet blir ju bra


det ser fel ut. men det är rätt. eller..


från mina söta kollegor på cubus


min nya klocka!




Det blev inte som jag hade tänkt imorgon. Men har pusslat ihop det så det
blir på måndag efter jobbet istället. Hoppas det håller i sig.

På måndag ska jag för övrigt vara ute på midlanda första gången, spännande!
Jag tycker verkligen att mitt nya jobb är roligt! Trots att det ikväll mest var
mos i skallen på mig när jag gick hem, men jag antar att det är bästa sättet
att ta in allt på, i praktiken!

Har sedan jag kom hem från jobbet letat efter en bil som jag vill ha,
pysslat ihop schema med bla barnvaktning m.m. och nu ska jag ta och
tvätta bort sminket, krypa ner i världens skönaste sovtröja (eftersom det
är sviiiinkallt i lägenheten) och kolla på halv åtta hos mig och Idol.


förresten! Nu HATAR jag jävla coop nära helvete mer än någonsin!
Hade gjort världens godaste sallad idag, det enda som fattades var lite
kyckling så jag tänkte att jag skulle köpa grillad kyckling innan jag började,
enkelt liksom. Tror ni att dom har det på Coop Nära i Haga? NÄ.
En liten ihoptryckt äcklig påse med nån slags kletig kyckling i stog det i kylen
med färdigmat, det var det enda.
Jag blir så less. From nu blir det till att bara storhandla, och ska jag någonsin
ha något så får jag ta mig en redig promenad istället. Bajskonsum.

Imorgon ska jag köpa en stavmixer..

PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: