S A N N A . D

Ordbajsning...

kvart över åtta hos mig..

Kategori: Allmänt

.. ett glas vatten!

Legat i sängen hela dagen. Sjuk. Vad hände?

Lina var ju, som jag sagt hundra ggr, här och klippte mig i torsdags.
Blev kort. Men väldigt skönt ! Efter det tänkte vi att vi var värda lite
vin. Så vi tog ett glas rött. Och ett till osv. Slutade med att vi inte var
i säng förrän kvart över tre och var väl inte i piggaste laget när vi drog
oss mot salongen på fredagmorgon. Men vad gör det om hundra år!

Färgen blev jag iaf väldigt nöjd med och det är sjukt skönt att ha håret fräscht!

Annelill kom o plockade upp mig för en liten roadtrip, som inte blev en roadtrip.
Det slutade med att vi gjorde birsta o grejade på hela dagen. Den bara försvann!

På kvällskvisten var lina här en sväng och det slutade med att jag tog någon
cider med lina, nadja o johanna innan dom drog ut för att sedan gå o lägga mig.
duktig tjej? trött tjej?

Lördag börjar med jobb. Sen full fart mot Ånge.
"Middag" på Lagoon Thai (?) Första och Enda gången. Haha, fyy!

Sen var det kalas hela kvällen/natten/morgonen och jag tycker det är lika
kul varje gång att komma hem och träffa på folk!


Söndag var skittråkig. Ingen var tydligen pigg på att göra så mycket, så jag
gjorde inte heller något.. Åkte hem mot stan och avslutade iaf kvällen med
idolmys med mimmi som var väldigt trevligt !

Kom ner på jobbet imorse och var inte piggast. Kände mig sämre och sämre
och på en timme var jag i botten. Hej magsjuka...

Sovit hela dagen. Trodde jag skulle få hit en nyponsoppa, men icke?

Kollat på matlagningsprogram hela dagen också. Helt såld på halv 8 hos mig. Haha!

Nu Idol.

Vejs.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: