S A N N A . D

Ordbajsning...

mash me up

Kategori: Allmänt

var det mos igår så vet jag inte vad det är i skallen på mig ikväll.
Galen kväll på jobbet om jag får säga det själv. Allt som kunde gå fel
gick fel men allt löser sig i slutändan.

Nu är jag ledig torsdag och fredag. Fick välja själv imorgon men jag
känner att jag måste låta lite sjunka in då det bara matats in massor
av ny info i typ 9 dagar nu. Så nu laddar jag inför lördag då jag ska
sitta ensam (!!) men E-L kommer självklart vara där också.. men ändå!

Så imorgon ska jag börja dagen med en pw med danne, sen blir det
förhoppningsvis en liten åktur o kika på lite grejer med pappa och sen
en sväng på stan med Lina.

Det är BIG SMILE DAY på cubus imorgon så passa på, -30% på alla kläder
och -20% på all kosmetik. Skynda fynda!

Fredag tänker jag bara ta det lugnt. Ännu en tidig fredag. Man är gärna inte
vaken så länge om man ska kliva upp klockan 5 på morgonen har jag märkt.
Nästan så jag vill ha en liten guldstjärna för att jag varit så pigg när jag börjat
så tidigt faktiskt. Mamma du skulle bara veta !

Nu har jag sett mitt kära halv åtta hos mig som vanligt och ska väl kanske
ta och sova så man kommer upp i tid och kan äta en frukost innan pwn.
Lär ju vara skapligt hungrig då det aldrig riktigt blev tid att ära ikväll..

Såg även precis bilder från GC. Inte alls nå sugen på att åka utomlands till
solen, eller? Känns som jag inte gjort annat än o jobba hela sommaren,
har ju knappt hunnit se solen.. Sola ska jag nog förresten ta o göra imorgonkväll.
Det är jag värd.


PUSS!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: