S A N N A . D

Ordbajsning...

nötkärna

Kategori: Allmänt

Igår sjuk - Idag pigg

Blev rastlös redan inatt då jag visste att jag skulle vara hemma och
krya på mig idag. Det som jag hatar..

Så idag har jag sovit ut, bäddat rent i sängen, bytt duschdraperi,
plockat undan i min garderob, dammsugit, diskat, duschat, gjort en
färginpackning, lagt en ansiktsmask och kockat ihop en helt ok kycklinggryta
som jag ätit till middag och fixat i matlådor..

Om ett par timmar blir det några varv runt sidsjön sen blir det soffläge
och vila upp mig inför imorgon.

Hände en rätt rolig grej idag med, så måste vara pigg imorgon.
Men jag tänker inte berätta.. än.


Här är Linas sminking på mig i fredags, syns dock inte så bra eftersom jag tittar,
men det var en grym sotning. Synd att man bara skulle gå o lägga sig!




Puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: