S A N N A . D

Ordbajsning...

tgi friday?

Kategori: Allmänt

den här dagen blev inte heller som det var tänkt..

ringde och fick prata med en surkärring imorse vid åtta, precis vad
jag var sugen på att starta min dag med..

Sen skulle jag på banken, gick ju inte heller som det skulle. Fick tid på onsdag.
Jag som ville ha möte idag!

Efter det åkte jag med pappa en sväng till stöde och bytte bil, sen tillbaka till
stan och besiktigade den. Gick ju fint!

Sen skulle jag till optikern, gick inte heller som jag tänkt, fick tid på tisdag..
blöö..


Gick nåt varv på stan och sen hem. Tog tag i disken sen tog jag och gjorde en
hemmagjord pizza, av vad som fanns hemma. Den blev delicious!

Satte mig i soffan och kikade på lite tjejtv sen somnade jag en timma på soffan.
Smart. Då jag ska lägga mig jättetidigt ikväll.. förhoppningsvis håller tröttheten i sig.

Nu blir det popcorn, satsumas och film.

PUSS



Uppdate.

Fick besök av mammsen såhär en sväng på kvällen då hon hade körning tor till stan.
En kaffe och lite surr. Inte varje dag !

Sen var jag ju tvungen att se idol också. Stackars kebabkillen. Dom tokdissade han på slutet?
Måhända att jag är töntig men brukar dom inte prata med den som åkte ut? Stackarn..

Änywäy, även att jag blev erbjuden att gå på gif men struntade i det, skulle jag ju inte ha gjort!
Fan så bra dom spelade, 6-0. Precis sett målen på sporten. Suck. Typiskt mig!

Nu ska jag gå o lägga mig och ladda inför att kliva upp klockan 05 imorgon, heja!

Efter jobbet bär det av mot stan för att möta upp Sara, Anna och Malin för lite vin. Mys!

Hej


Kommentarer


Kommentera inlägget här: