S A N N A . D

Ordbajsning...

första passet

Kategori: Allmänt

Idag var det alltså dags för första gympasset på FF.. 

Har missat de två första passen (läs absolut inte haft tid pga rätt mkt jobb i helgen), 

så idag var första passet och det var faktiskt riktigt roligt.
Dock känner man ju hur längesen det egentligen var sen man släpade sig till gymet..

Sen att min uppvärmning fick bli att skotta fram min bil kan ju ha haft med saken 
att göra lite grand kanske. typ ½m snö på och runt om bilen. 
(Tur att man varit volontär i åre, så man har skills menar jag.. hehe)

Passet kändes alltså rätt tungt och jag har redan
träningsvärk i arslet, vilket jag ser som ett gott tecken !

Sitter just nu och skriver en "nota" och ska åka o handla så jag kan
göra ett gäng matlådor igen. Funkar skitbra !

 

Lite trist var det ju med advent utan glögg o pepparkakor, meen vi släckte
ner alla lampor och tände massor med ljus på jobbet så det blev bra ändå!

 

Imorgon ska det tränas, handlas julklappar med lillebror och jobbas.

 

PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: