S A N N A . D

Ordbajsning...

tvärtomdagen

Kategori: Allmänt

Idag har varit mycket bättre än gårdagen ! 
 
Jobb 5-13, lite slapp i soffan innan jag tog tag i tvätten. Dock har jag inte 
gruvat mig klart för disken.. det kanske blir imorgon.. 
 
Sen blev det iaf en timme träning, hem o hänga tvätt o ladda nytt och sen 
ner på sporthallen och simma 30min o ta en lång bastu.. Det kanske var 
hur skönt som helst ! Jag var även och hämtade ut mina nya linser så imorgon 
har jag mörka ögon igen verkar det som.. (dom verkar ha gjort rätt med färgen nu)
Sen var jag in på cubus en snabbis också innan träning och simning och köpte
mig en ny fin sportbh och en bikini så jag slipper bada i underkläderna ! 
Heja Sanna. 
 
 
Var till birsta och handlade också, jag har alltså kört bil hemifrån - till specsavers - 
från specsavers till norrmalmstorg - från norrmalmstorg till Ester - från Ester och hem -
hemifrån till Sporthallen - från sporthallen till birsta o från birsta o hem. Och jag fattar
INTE hur våra chaufförer kan sitta o åka i det här väglaget hela dagarna. 
Stor eloge. Jag hade blivit vansinnig och varit sur hela dagarna. Men det är ju jag det. 
Det har absolut inte med min korta stubin att göra, det har bara med vägen att göra...
sådeså .
 
Nu har jag fått i mig lite middag och ska ta o tvätta håret och hoppa i säng,
imorgon väntar midis och förhoppningsvis ännu en bra dag ! 
Hoppas dock på en rejäl träningsvärk efter den här dagen, det tar på krafterna..
 
Idag såg passet ut som följande (så kanske ni förstår vad jag säger när jag "tränat")
 
10min cardio
armhävningar 2x15
knäböj med hantel (ovanför huvud) 2x15
sidoplanka
10min cardio
"flygaren" 2x15
knäböj på ett ben 2x15
reversed crunch med raka ben 2x15
hantelrodd 2x15 (varje arm)
bred knäböj med hantlar 2x15
statisk crunch
 
också 30min simning på det - duktig tjej om jag får säga det själv ! 
 
 
PUSSDÅ
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: