S A N N A . D

Ordbajsning...

hälgdå

Kategori: Allmänt

Fredag var det först jobb sen rullade jag västerut för födelsedagsmiddag
hos mamma med släkt och familj. Trevligt ! 
 
Åkte till stöde med bror senare på kvällen och såg en film och somnade. 
 
Lördag, var till pappa och hälsade på, där var dom barnvakt åt Novalee så fick
träffa henne litegrand också innan vi åkte o hälsade på farmor !
 
Sen vidare mot stan och göra sig klar för 70årskalas i Vävland. 
Ännu en trevlig kväll med familj och släkt, som man träffar alldeles för sällan!

Vidare mot stan, förfest med Therése och Tony mfl innan vidare in mot krogen. 
Jag som lyckades förstöra mina strumpbyxor vek av och fick skjuts av Linis
hem så jag kunde byta. Sen blev det Railway med Sven o Björn skulle man väl
kunna säga. Vi vandrade in mot stan för att ta en öl när de stängde men det
var ju nästan inget som var öppet så vi la ner det.. 
 
Idag har jag haft mysmorgon, blivit bjuden på mat, fått hjälp att få igång
tv-spelet och haft sällskap nästan hela dagen, bra dag då!
 
Nu har solsidan precis gjort narr av något som jag också använder, huh!
Så får man se hur verkligt fult det är.. haha ! 
 
Nu ska jag åka o handla lite så jag har nån lunch på jobbet imorgon, klockan står ju 
på 04:15 än en gång.. usch.. 
 
PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: