S A N N A . D

Ordbajsning...

motivation

Kategori: Allmänt

Jag är egentligen den som brukar ge mig fan på nåt och oftast fixa det.. 
samtidigt tappar jag ofta motivation och blir less på saker fort
 
Som träningen. Jag vill så gärna. Men jag har ingen motivation och jag behöver
någon som ligger på o pushar och säger åt mig, annars skiter jag i det. 
 
Jag har en vän som ligger mig varmt om hjärtat. Som jag tyvärr inte kan umgås
med längre pga jävligt dumma omständigheter om jag får säga det själv. Men nu är 
det ju tydligen inte vi som väljer själva. 
Iallafall - Han är en klippa och han kan få mig sjukt motiverad. Idag har vi pratat
och jag känner mig jättepeppad. Att så lite kan betyda så mkt bara det kommer 
från rätt person. Jag har också en annan vän som jag sagt åt ska pusha mig, 
så nu har jag två st som ska se till att jag fortsätter vara motiverad. Känns bra !
 
Det är lika med jobb. Jag brukar tycka att det är skitkul i början sen ledsnar jag 
och vill prova något annat. Helst på en gång. Men inte den här gången ! Jag tycker
fortfarande att det är roligt efter drygt ett år, känns också bra !
 
Nu skulle jag bara ha haft en inneboende i typ en månad eller två så man kunde 
laga vettig mat och faktiskt göra det - varje dag . (Blir lätt att det inte riktigt blir så 
att man lagar mat när man är ensam.. inte jättekul)
 
Så.. inneboende - någon? 
(Jag är sällan hemma så vi behöver inte ses, bara vi lagar mat!)
 

Haha, nä nu ska jag släpa mig ut o promenera. Idag får bli Dag 1. 
 
PUSS

Kommentarer

  • eklind säger:

    jag kan bo med dig! :D

    ... fast vi skulle ju döda varandra efter 4 dagar..

    Svar: du är mer än välkommen darling ! Även om du har rätt.. men jag skulle nog ge det fem dagar iaf ;)
    sanna

    2012-11-07 | 20:31:46

Kommentera inlägget här: