S A N N A . D

Ordbajsning...

Workwork

Kategori: Allmänt

Sämst på att sova..

Jobbade 22.30-06:30 i onsdags, sov till 14 på torsdag och jobbade
14:30-23.. Sen kunde ju jag såklart inte sova..
Skulle varit ledig fre lör sön den här helgen. Men nu blev det 19-04
ikväll och 14-22 imorgon. Tre extrapass på en vecka är väl kanske
inte fy skam ändå. Det som kan bli tungt är att jag börjar 05 på
måndag.. Meen det är länge dit !

Idag har jag varit på birsta med lillebror. Handlat presenter till pappa
mamma o farmor. Jerry tar vi senare då han inte kommer hem förns
till jul ändå.

Haft lite paketinslagning här hemma och nu har jag petat i mig
lite middag och gör mig klar för jobb..

Har tvättat bilen idag också - Tack för det Kristofer !
Pärlan vart så blank o fin så. Fick sig en omgång inuti också.

Nu ska jag mula popcorn o dipp tills jag börjar!

PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: