S A N N A . D

Ordbajsning...

en världslig sak..

Kategori: Allmänt

en helt ok dag vandrade sakta men säkert över till en 
mindre bra kväll.. Långa dagar på jobbet tar väl ut sin rätt. 
 
Skön morgon, lite massage, lite träning, lunch o sen jobb. 
Sen kom jag hem. Inga stora problem jag stött på men tillräckliga
för att man ska bli less. Gick o la mig, kröp ner o allt, ska ladda 
mobilen och kommer på att laddaren ligger kvar i bilen sen imorse.. 
men va!? Jaja.. Klä på sig, gå ut o hämta laddaren, gå in o klä av
sig o lägga sig igen. Sen har jag slut på p-piller och kommer förmodligen 
inte ha några fler att plocka ut så jag måste boka tid o hålla på o jävlas. 
Ingenting ska ju vara lättsamt, det kan man ju glömma !

Sen läser man "tidningen" såhär på kvällsvkisten och ser att han som 
fick nacken knäckt av polisen blir motanmäld.. Vad fan är det med det?!
 
Men världsproblem är väl inget att haka upp sig på..
Imorgon är det core inbokat 11:15 med Anna, ska bli så fantastiskt skönt ! 
Sen väntar ännu ett arbetspass på 9,5h.. Bara ett pass kvar efter det innan helg -
Inte så dumt. (Jo, lite dumt är att jag slutar 04 på lördagmorgon. i övrigt not so much)
 
Sova kanske.
Och hoppas att jag kanske är frisk imorgon då? snälla..
 
HEJ!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: