S A N N A . D

Ordbajsning...

everything at once

Kategori: Allmänt

Det här vart ju ingen jättebra dag.. 
 
Vaknade och kände mig seg, klev upp och åt frukost direkt och hoppades på 
att piggna på mig lite. Packade ihop väskan och drog mig till stan för ett 
indoor walkingpass.. Mm.. just det. Eftersom det enda jag gjort i "konditionsväg"
de senaste veckorna är ett par varv runt sjön. Så jag kan säga att jag dog.
Verkligen på riktigt dog. Det var inte ens skönt efteråt, så mkt dog jag ! 
 
Så imorgon tänte jag gå dit o köra på bandet igen, för nu måste det göras nåt
åt allt jag har tappat  de här veckorna ! jag hade ju kapat 6 min !!
 
Sen var det bara att blåsa ner till Tobbe, blev sen då jag hade en kepsgubbe
framför mig hela vägen och rött vid varje rödljus.. sånt älskar ju jag.. 
 
Massagen var iaf välbehövlig och inte speciellt skön denna gång !
 
Sen var det bara att blåsa till stan o möta upp Karin för presentshopping, dock 
snabb sådan då jag höll på att kissa på mig och var väääldigt hungrig. 
 
Kom hem, åt lunch och somnade på soffan. Bra sanna, Bra... 
 
Nu har jag slängt in kläder i maskin och vart o hämtat ett paket.
Ligger o kollar på tv och försöker bota den värsta huvudvärken och mensvärken ever
med choklad, ramlösa och banan. 
 
När tvätten är klar blir det bad, inpackning, ansiktsmask, nagelfix o grejer,
bästa avslutet på en dålig dag !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: