S A N N A . D

Ordbajsning...

happyface

Kategori: Allmänt

Kommer somna med ett leende på läpparna ikväll !
Dels för att jag har haft en bra dag på jobbet idag, allt har klaffat.
Jag fick sms innan jag slutade att mitt paket hade kommit, så jag
kommer att ha nybäddat med alldeles nya sängkläder, nya fina
handdukar o badlakan på toaletten och nya snygga skor att ta
på mig imorgon, hur bra?!

Nu ska jag gå till tvättstugan o hänga tvätten sen ska jag ta tag
i disken och städa lägenheten, så blir det extra skönt ikväll !
Var iväg med en kasse skor och lite sommarjackor till förrådet
förut, kändes som jag inte kommer behöva dem på ett tag. . .

Det verkar som jag tänker strunta i Aveny i helgen och masa mig
upp till Leringen istället. Fredagsmys med mamma o syster
och lördag en sväng till stan med dom och stöka innan vi åker upp
och fortsätter mår gott.. Ja.. Det låter som en bra idé kan jag tycka!

PUSS!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: