S A N N A . D

Ordbajsning...

ju fler kockar..

Kategori: Allmänt

desto sämre soppa.. Dock var jag ensam om att göra min soppa igår och den blev 
helt fantastiskt god, men vägen dit var värre.. 
 
Efter som ni bara är några st som läser här (och tydligen en hel del på fb)
så tänkte jag dela med mig av vad som hände.. 
 
Man ska ju mixa broccolin till soppan.. och ja.. Locket åkte ju såklart av,
vilket resulterar i, brännskada på armen (fick soppa över heela mig så jag ska
väl kanske vara glad att det bara vart på armen) Fulla kläderna med soppa, 
hela golvet, kylen, väggen, mattan osv.. Så inte nog med att jag fick till en
god soppa tillslut så är jag ett linne fattigare och har ett nystädat kök ! 
 
Fick iaf för mig på kvällskvisten att jag skulle ta tag i bullbaket ändå, så 
det gjorde jag och dom blev jättebra. Tror visst jag ska göra en till sats nån dag,
så alla på jobbet kan få en bulle ;) 
 
Idag vaknade jag med halstont ännu en gång, börjar bli riktigt less nu. Vad ska man göra?!
tänkte ta ett varv på sidsjön i det fina vädret men jag pallar inte, så satte mig o skulle
fika lite så ringer chefen . Det blir dubbelpass idag, och vanliga passet imorgon, heja !
Är man för trött för att träna så kan man jobba ihjäl sig har jag hört ! Nä men fortsätter jag 
såhär så har jag min nya säng snart , tumme upp.
 
Så det är väl bara att slänga sig i duschen o masa sig över till jobbet då.
(Lite synd då jag äntligen hade planer ikväll..)
 
PUSS !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: