S A N N A . D

Ordbajsning...

little talks

Kategori: Allmänt

Igår blev det varken sovmorgon eller promenad eller stan.. 
Men det blev en bra dag ändå ! 

Jag fick vinsällskap i torsdags och somnade inte förrän vid 6-7 tiden..
Sov till 10, vilket jag inte skulle vilja kalla sovmorgon men sen fick jag 
besök av lillebror och var helt enkelt inte sömnig. 
Tussade på i lägenheten i myskläder halva dagen sen blev det birsta med 
brorsan för att handla present åt syster och äta middag. 
Jobb 19-04, gick ju kalas men var himla trött där på slutet, men höll ut ! 
 
Idag vaknade jag strax före 16 ! Ena natten 3 timmar, andra 11 ?
Lite less över att ha en lördag utan något att göra.. himla tråkigt ! 
 
Har varit o shoppat i birsta.. bensin, mat och strumpor - kul...
 
Och nu är jag mest less och rastlös, samtidigt som det är skönt att inte
behöva göra något alls en kväll.. Men tror det blir en sväng till Ånge senare..
Om Lina inte blir för sen och vill följa med !
 
Imorgon ska jag hälsa på farmor med pappa sen bär det av upp till Leringen 
för att fixa bilen och bli bjuden på kalops ! (Hoppas jag..) 
 
Har pratat med Sandra ikväll ! Efter många om och men.. Hoppas att hon får
till skype till veckan så vi kan prata längre utan att det ska kosta en förmögenhet!
 
PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: