S A N N A . D

Ordbajsning...

poäng.

Kategori: Allmänt

I lördags jobbade jag ju eftermiddag igen sen blev det till att åka direkt 
hem till Lina för lite födelsedagskalas! Det var mycket folk o himla trevligt, 
sen blev det en sväng på krogen och ja, det blev senare än vad jag tänkt.. 
om man säger så..

Så jag var inte alls piggelin på jobbet i söndags, men det gick fint ändå! 
 
Idag har jag varit ledig och SOM jag längtat till den här dagen. Jag har inte gjort
ett endaste dugg idag. Det har varit Min dag.
Lagat mat. Kollat på tv. Och nu ikväll så antar jag att
jag har samlat riktiga vuxenpoäng, om inte kärringpoäng!
"nej men det kanske är lika bra att slänga ihop en paj av äpplena istället för
att slänga dom, det känns ju dumt".... Sagt & gjort.. (tänkt och gjort... jag går inte
runt och pratar med mig själv här hemma..) 
 
så nu väntar jag på att pajen ska bli klar och sen har jag två filmer jag har tänkt se.
tant..

Sen blir det lite "hemmaspa". Bra dag.
 
Imorgon hoppas jag att jag ska vakna och Inte ha ont i halsen.. 
 
Har tre förmiddagar på midis den här veckan, sen gör jag helg. Alldeles lagomt! 
 
PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: