S A N N A . D

Ordbajsning...

puss&kräm

Kategori: Allmänt

Jaha så var jag här igen. På ca svenssons väg 2. 
(Man bor för nära jobbet när man kan checka in hemifrån...)
 
Har släckt alla lampor, tänt ljusen och sitter o kollar på himym och 
äter kräm&mjölk. Det var verkligen inte igår men det blir som konstigt
med maten när man jobbar såhär.
 
Jobbade ju till 14 förut, sen åkte jag ner på Innergården och skulle göra som 
jag "brukar" göra, äta min pastapesto med fetaost och läsa tidningen och 
bara vara ett tag. Ladda. (hanna kunde inte komma) MEN. 
När jag hade ätit typ två tuggor av min mat, så kom det en kille o satte sig
brevid mig i baren. Han STANK bakfylla, gammsprit, alkoholist eller hur man nu 
väljer att formulera sig. Sprit helt enkelt. 
Och inte nog med det så började han prata med mig. Jag var inte jättesugen på 
att prata engelska och vara trevlig med honom men har svårt att vara otrevlig..
 
Ringde min bror, som inte var så pratglad, ringde Lina som inte svarade, ringde 
mamma som inte svarade första gången och andra gången fick hon napp o var 
tvungen att lägga på (dom var ute o fiskade..)
Så det var bara till att prata tillbaka o va trevlig. Och visst, jag ska inte klaga, det 
är roligt när folk är sociala och vill surra lite, men kanske inte när dom stinker
sprit när jag sitter och äter.. 
 
yeye. nogklagat !
 
Imorgon blir det ingen träning verkar det som, jag som såg fram emot ett yoga-pass, 
men eftersom jag numera kör rallybil (iaf om man tror på hur den låter) så är det bara
att masa sig upp till Leringen så Perra får kika på den. Ska passa på att byta 
däck på en gång. Man får ju lägga på dom nu så det är lika bra att vara ute i god tid!
 
(Eftersom jag har så lite att göra för tillfället blir inlägget mest bara ordbajs, 
det är jag väl medveten om, skyll er själva!)
 
I veckan är det fullspäckat. Ska försöka få in ett träningspass om dagen (inte måndag då)
ons eller tors blir det bio. Ska äntligen få se "Ted", kan bli skoj ! Sen är det såklart
jobb, tis tors fre lör sön.
 
Pussdå!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: