S A N N A . D

Ordbajsning...

sleepless.. on knightstreet..

Kategori: Allmänt

mjahapp.. Borde sova men det går ju inte.. 
 
eftersom jag slutade 6:30 imorse o sen jobbade 14:30-22 med en eftermiddag
from hell så är huvet rätt tungt, men jag är inte sömnig. Sämst. 
 
Efter jobbet var jag värd hämtmat och en dr pepper i soffan. Kollade lite på 
några halvtaskiga serier på tv:n o nu har jag lagt mig i sängen och pillar på datorn. 
 
Ligger o kikar på lite youtubeklipp och kollar kommentarer, jag Fattar Inte hur folk 
orkar se ett klipp, och sen kommentera tex "sämst" "så jävla dåligt" etc. 
Vafan har man inget bra att säga håller man väl käften, man får väl inte ut nåt på 
att "bråka" på internet med folk man inte har en aning om vilka det är... 
 
Som klippet jag tänker länka (igen) längst ner, han sjunger bra och har gjort en schysst
mash up, hur orkar man klaga på det? nä.. lägg ner !
 
Imorgon väntar jobb 14-22 sen är det dags att fira Lina lite som fyllt år. Kan bli skoj ! 
Dock är jag helt slut och har även söndagen kvar att jobba så det blir lugna puckar. 
 
Nu ska jag ta o se ett par avsnitt av Weeds och se om man kan sova.. 
 
PUSS
 
(lite av en "måbralåt" har det blivit efter sommaren) 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: