S A N N A . D

Ordbajsning...

snöhelvete.

Kategori: Allmänt

...Nej, jag har egentligen ingenting emot snö, men det här slasket
som är den här tiden på året är fasen inte kul. 
Dock tycker jag att det är lite mysigt att kliva upp i mörkret och köra 
till jobbet med full värme och musik i bilen! (Jag har tur att jag jobbar 
på midis den här veckan alltså) Men det får hellre vara riktig snö !
Man längtar ju faktiskt liite till angling o skoteråkning osv.
Måste även köpa en vinterjacka.....
 
Idag är ännu en dag då kroppen kännts som bly, vilket är sjukt irriterande!
men till veckan hoppas jag det är bättre, för nu har det gått en hel månad snart
och det väntas lite planer framöver som betyder att jag måste va frisk ! 
 
Nu ska jag se solsidan sen i söndags och kanske ta tag i disken, eller nåt..!

PUSS
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: