S A N N A . D

Ordbajsning...

storstan

Kategori: Allmänt

I onsdags tog jag mitt pick o pack o drog till sthlm i fem dagar till min 
favorithanna ! Helt perfekt när man känner någon som jobbar på tåget. 
 
Hade fem fina dagar/kvällar fyllda med shopping, fest, mys o surr. 
Precis vad jag behövde. Komma bort från Sundsvall o bara vara lite 
TACK bästa! ♥
 
I måndags var jag också ledig fast på hemmaplan, så då blev det till att 
pyssla på lite med att göra både majo, salsa o middag o grejer. 
(Ja middag görs inte varje dag här...)
 
På kvällen blev det filmmys, såg Prometheus, som tyvärr inte alls levde
upp till förväntningarna, den var ganska dålig faktiskt.. 
 
Tis o Ons har jag jobbat, fm midlanda. Och det har vart sämst för det 
har varit dimma så planen inte kunnat landa etc. Men det har löst sig i 
slutändan och det är tur chaufförerna är snälla med mig!
 
Igår efter jobbet var jag hem till Karin & Sven och småkusinerna och fick
middag och målade naglarna på mig, Emma, Emil, Karin o Siv. Roligt !
Slutade dock med att jag satt på midlanda med regnbågsfärgade naglar
idag, som alla chaufförer var tvugna att påpeka . Ingen trodde på mig när 
jag skyllde på småbarna heller? Konstigt..
 
Ikväll efter jobbet har jag äntligen putsat mina fönster, de är så rena o 
fina och jag ser ut utan att tro att det är dimmigt ! Dutti tjej. 
 
Sen hade jag ju även tvättid så jag kunde ju passa på att städa, ta fram mattan
igen som legat undanstoppad ett tag, gått med sopor etc. Har väl i princip
gjort allt utom att diska. Jag gruvar mig.. Det gör jag imorn.. Eller förresten, 
fredag får det bli. För imorgon jobbar jag till 16 sen är det middag och vin i 
Kovland som väntar, Kommer bli awesome ! 
 
Har förresten lyssnat på bandit den senaste timmen då Corroded varit där
(missade första timmen) härligt att höra gubbarna på radion !
Har även kommit fram till att jag lyssnar på den kanalen för sällan, de spelar ju 
massa bra musik som inte finns på spotify. Får börja lyssna mer. 
 
Nu ska jag se om det kommer nå filmsällskap annars kan man lika gärna gå o lägga sig!
 
 
PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: