S A N N A . D

Ordbajsning...

takes one to know one

Kategori: Allmänt

- nä men vad sägs om att utesluta energitjuvar och folk som bara bryr sig om sig själva? 
Ni är fan inte värda mig.
 
Idag är jag ledig.. vaknade 9:30 och låg kvar länge i sängen och var förbannad
för att halsen kändes ännu sämre idag. Det blir alltså inte ett endaste dugg bättre, 
endast sämre. Te, frukt, vitaminer, halstabletter etc hjälper alltså inte. Nähä?! 
 
Sen skulle man nästan kunna säga att jag studsade ur sängen och tog tag i disken, 
hyffsat less på den så det var dags kände jag (sparade dock det sämsta till sist -
besticken.. smart.. kul...) Sen gick jag över på jobbet, man skulle kunna tro att jag bor där, 
men jag får ju aldrig jobba med Eva-Lena så då får man gå dit o hälsa på när hon
jobbar då , hon bju ju på kaffe ! Satt där o surra ett tag. Erika kom tidigt till jobbet och gjorde
en skitgod broccolisoppa som jag snodde receptet på, så ikväll ska jag göra soppa !
yum!
 
Var upp till pappa på kontoret en sväng sen åkte jag o handlade. Massa idéer på vad 
jag vill laga för mat.. Så nu hoppas jag bara att jag tar tag i det också !
Men som sagt, ikväll blire soppa! 
 
Jag är ledig två kvällar på hela den här veckan, och är man bara ledig två kvällar vill man 
gärna planera lite, jag vet inte men sån är jag? Iaf så man hinner tvätta o greja ena dagen, 
eftersom det är lite svårt tycker jag när man jobbar ca 14-22:30 resten av dagarna...
(jag är inte den som kliver upp kl7 för att tvätta ska ni veta ! )
Jag ska nämligen på bio en av dagarna.. kanske...
 
Nu ska jag lata mig lite på soffan ett tag sen ska vi se om jag orkar ta tag i bullbaket 
som jag funderat på ett par dagar.. såg att jag inte hade pärlsocker... kanske en anledning
att skjuta upp det en dag till..! Jag ska ju trots allt göra soppa ju. 
 
PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: