S A N N A . D

Ordbajsning...

hjälp

Kategori: Allmänt

Nu är ni inte många kvar så nu läggs det ner här snart. 
 
MEN. Tänkte bara säga att jag har haft en bra vecka. 
 
Även om den innehållit en trasig vindruta, att bilen inte gick igeom besiktningen
och ropradio..
 
Jag har varit till frissan o blivit finare i håret. Jag har varit och beställt glasögon, 
jag har äntligen fått en helt ny mobil! En samsung galaxy s3 mini ♥
jag har fått lite böcker så jag kan plugga lite, jag har haft bra dagar på jobbet,
jag har varit i birsta med brorsan och handlat och fölt med honom och monterat
möbler och fixat lite , och jag har haft en kalashelg ! 
 
I fredags var det full rulle från morgon och faktiskt 28h framåt. Ja.. helt sjukt...
Men med bra sällskap går tiden fort ! 
Klev upp 04 och jobbade 05-11, åkte sen direkt ner till Ester&co med moster Karin
och solade och tränade. Efter det åkte jag till pappas kontor där han skulle hjälpa
mig med att byta torkarblad på bilen. (han tappade "torkararmen" så rutan spräcktes..)
Efter det (och många samtal till glasfirmor etc) åkte jag hem och hämtade två böcker
och tog dom till läshungriga kollegor på jobbet.
 
Hem o städa lägan och duscha innan jag fick främmande. Resten av kvällen/natten
bestod av skitsnack, vindrickning, middag och HJÄLP säsong 1. Hur kul som helst !
 
Somnade väl vid 8 tror jag och var sådär lagomt trött när jag började kl14 igår. 
Igår lade systemet ner på jobbet vid 19.. det blev ropradio som jag aldrig pysslat med 
och jag dog lite där ett tag.. Men jag överlevde. Mycket pga att E-L är räddaren i nöden 
och att jag har så grymma kollegor ! 
Efter jobbet kom Oggi förbi på en kaffe och sen la jag mig raklång på soffan o tog en öl
och kollade några avsnitt av HJÄLP säsong 2 innan jag somnade. Det behövdes efter
det jobbpasset. 
 
Idag vaknade jag innan klockan och det var tokfint väder ute så det blev en promenad
i solen innan jobbet, riktigt skönt ! 
Rensade hjärnan lite. 
 
 
Jag har lärt känna så himla fina människor genom mitt jobb som verkligen visat sig
i helgen, ni är bäst ! (Och annars också såklart!) Peppande ord och glada miner. 
 
Eftersom det knappt är någon som läser detta ändå så gör det ju inte så mkt att 
man ventlirerar lite..
 
PUSS

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Det finns något som läser detta...ha en bra natt...vi ses och tar en rökpaus tillsammans.

    2013-02-09 | 19:24:37

Kommentera inlägget här: