S A N N A . D

Ordbajsning...

slut.

Kategori: Allmänt

Fyra gjorda dagar av sex st den här veckan. Två nätter och två inskolningsdagar
på midlanda, har alltså en ledig dag imorgon sen två förmiddagar i helgen kvar. 
 
Sen jag hade en halv nattvecka för två veckor sedan är min dygnsrytm helt uppochner.
Jag kan inte sova några nätter och några vill jag bara somna jättetidigt. 
När sovningen inte är som den ska är inte heller maten eller något annat som det 
ska så jag har väl knappt ätit riktigt eller sovit riktigt eller fått frisk luft på ett tag...
Jag var ute en sväng i lördags på Leringen och i söndags på Abborrsjön, mer än det 
såg jag solen påväg till jobbet igår.. 
 
Ikväll har jag tagit ett långt varmt bad med ett glas vin och cougar town som sällskap, 
och sen har jag tagit på mig det mjukaste jag äger (och tjocksockar!) och lagt mig på 
soffan med en skål med popcorn och hallonvatten och bara mår. För imorgon är det min 
enda lediga dag denna vecka och då ska jag försöka att först och främst komma upp 
i någorlunda bra tid. Förhoppningsvis få lite friskluft och sen ska det städas och tvättas. 
Jag ska bädda rent och göra lägenheten skinande ren och unna mig en skön kväll i 
soffan så jag kommer upp klockan 5 på lördagmorgon. Ja. Det ska jag !
 
 
PUSS!
 
 
 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    ;-)

    2013-02-22 | 00:51:00

Kommentera inlägget här: