S A N N A . D

Ordbajsning...

penguins

Kategori: Allmänt

sällskapssjuk! Bara för att Ingen ville hitta på nåt.. ungefär. 
 
Det blev jobb fredag också.. 11-19, värsta passet ever. Men det som inte dödar
härdar sägs det väl.. Så det är ju bra. 
 
Efter jobbet lagade jag o brorsan go'mat (jag lagade Robban kollade på tv..)
sen åkte vi ner på stan o gick på bio. Django unchained som sagt. Sjukt bra. 
Se den ! Quentin är så jäkla bra.
Quentin Tarantino, Guy Ritchie och Tim Burton, fantastiska herrar.. 
 

Idag har jag inte gjort ett endaste dugg på jobbet känns det som. Riktigt dött . 
Så nu är jag sugen på att hitta på något. Men ingen annan som sagt, så det blir
ett glas rött, har kollat/kollar på nhl.premiären. Heja Pittsburgh! Skulle haft 
penguinströjan på kanske, för good luck? 
 
Nä, nu ska jag lägga i en toning i håret och försöka roa mig. . 
har ett diskberg att ta tag i men grannarna blir nog inte så glad om jag tar tag i det nu. 
 
PUSS
 
Ego, getting used till färgen !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: