S A N N A . D

Ordbajsning...

word

Kategori: Allmänt

Ska klaga lite på folk som klagar. Jag vet, vettigt? 
Men sluta för fan att klaga ! Du har möjlighet att göra 
det du vill av det du vill, ta vara på det för ingen gör det åt dig! 
 
Jag har sovit ynka 4h inatt, för igår satt vi på bishop och drack någon öl
och sen satt jag o surrade med Eva-Lena på jobbet innan jag gick hem.
Klockan var ställd på 07 för jag skulle få tillbaka min bil och för en gångs skull 
var jag inte aptrött och somnade om. Istället gjorde jag mig en fruktsallad
med kokos och nötter och har kollat på tv. Lyxfällan, kul att starta dagen med 
en go'frukost och andra människors misär (?) 
 
Ska väl rycka upp mig och ta en dusch snart, sen är det vidare till birsta 
för att köpa täckbyxor och 11:30 ska jag vara på Barock o färga brynen och
14:30 börjar jag jobba.. Blir en lång dag idag men jag ska få åka pulka 
och dricka o'boy m minttu imorgon så det gööör inget ! 
 
 
"bit ihop" har hängt med länge, nu får "är det värt det?" också vara med,
för min skull tänkte jag.. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: